Oświęcim,
ul. Zaborska 126A
Regulamin rezerwacji i realizacji wizyt:
1 YASUMI Instytut Zdrowia i Urody zwany dalej "Yasumi Instytut Zdrowia i Urody" ze stroną internetową www.oswiecim.yasumi.pl oraz siedzibą w Oświęcimiu,ul. Zaborska 126A
1. Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku: 9:00 - 20:00, sobota: 9:00 - 15:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Yasumi jest nieczynne.
- Yasumi oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych usług.
- Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek poinformować pracownika Yasumi o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu.
- Klient ma obowiązek do stosowania się do zaleceń po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Yasumi nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu oraz pielęgnacji domowej.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu należy zgłosić na piśmie (osobiście dostarczając podpisaną reklamację lub mailowo oswiecim@yasumi.pl) w ciągu maksymalnie 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna może być osobista konsultacja z odpowiednim terapeutą w Yasumi w ciągu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego. Na malowanie hybrydowe udzielamy 7 dni gwarancji licząc dzień wizyty jako pierwszy dzień gwarancji.
- Zakup usługi w Yasumi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Yasumi oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Yasumi.
- Ceny zawarte w cenniku na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.
- W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
- Karnety wykupione w Yasumi ważne są przez okres 1 roku od daty wykonania pierwszego zabiegu.
- Karnetu nie można wykupić za pomocą bonów MyBenefit, e-voucher, bon centralny, Katalog Marzeń itp.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się ze sobą oraz z e-voucherami, bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.
- Promocje nie obowiązują przy dokonywaniu płatności punktami partnerów współpracujących z Instytutem np. Benefit, Katalog Marzeń itp.
- Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych usług lub kosmetyków.
- Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Yasumi nie ponosi odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Yasumi płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową, voucherami, bonami lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Instytut Yasumi zastrzega sobie prawo pobierania zadatku, stanowiącego część ceny rezerwowanego zabiegu, na rzez zagwarantowania terminu jego wykonania. Powyższe dotyczy w szczególności rezerwacji terminów wizyt dla Klientów z dużą ilością odwołań i zmian wcześniejszych rezerwacji dokonanych przez Klienta.
- Pobrany zadatek zostanie zaliczony na poczet ceny rezerwowanego zabiegu i rozliczony po wykonaniu zabiegu.
- W przypadku gdy Klient rezerwuje zabiegi dla 2 i więcej osób lub zabiegi których czas trwania przekracza 2 godziny Instytut Yasumi pobiera zadatek w wysokości 50% wartości usługi. Zadatek przepada w przypadku nie zrealizowania zamówionej usługi w terminie.
Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej na 1 dzień przed umówionym zabiegiem. - Klienta obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających w dniu wizyty.
- Klient, który posiada voucher, bon lub zaproszenie, którym opłacony zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu, a poinformować o jego posiadaniu przy dokonywaniu rezerwacji, podając numer zaproszenia.
- W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem/serią zabiegową, bonem prezentowym lub voucherem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie odwoła tej wizyty minimum 24 godziny przed wyznaczonym terminem wizyty, mimo przypomnienia przez Instytut o wizycie w formie telefonicznej lub sms-owej, Instytut Yasumi traktuje to jako usługę zrealizowaną, a kwota zgodnie z rodzajem zarezerwowanej usługi zostanie potrącona z karnetu, bonu lub vouchera, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- W przypadku, gdy Klient nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Wpłatę zadatku można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na konto. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.
- Klient zobowiązany jest do stawienia się na umówiony zabieg punktualnie. W przypadku spóźnienia, pracownik Instytutu Yasumi może zakończyć zabieg w przewidzianym wcześniej czasie, a Klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty za zaplanowany zabieg.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Yasumi są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń pracowników.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
- Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta Instytutu, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Instytut – placówka YASUMI, w której nabywany i realizowany jest Bon (YASUMI Instytut Zdrowia i Urody, ul. Zaborska 126A 32-600 Oświęcim).
- Bony upoważniają do skorzystania z usług zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Bony podarunkowe kwotowe można zrealizować na dowolną usługę na twarz lub ciało (wyłączając manicure, pedicure, pielęgnacja oprawy oczu)
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu Instytutu, przez portal Booksy bądź osobiście w Instytucie.
- Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
- Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- Bony podarunkowe nie sumują się.
- W przypadku, gdy wartość usługi jest niższa niż wartość Bonu, Instytut nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
- W przypadku, gdy wartość usługi przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
- Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
- Bony nie łączą się z innymi bonami, promocjami i rabatami dostępnymi w Instytucie.
- Kody My Benefit Masaże i kody MultiSpa realizowane są na masaże i rytuały.
- Bon podarunkowy nie może zostać wykorzystany do zakupu innego bonu podarunkowego lub pakietu zabiegowego.
- Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Instytucie.
- Bon ważny jest przez 6 miesięcy od momentu jego nabycia.
- Bon kupiony w YASUMI Instytucie Zdrowia i Urody przy ul. Zaborskiej 126A w Oświęcimiu może zostać zrealizowany również w salonie w Tychach.
- Bon powinien być wykorzystany do zapłaty za usługi w okresie jego ważności. Jeśli jednak klient z rożnych powodów nie mógł go zrealizować w terminie, ustalany jest jeszcze jeden, ostateczny termin jego wykorzystania bez możliwości przełożenia wizyty. Taki bon traktujemy jako wizytę już opłaconą i jeśli klient nie zjawi się na wizytę bon zostaje zrealizowany i nie będzie już możliwości jego wykorzystania.
- W przypadku nie stawienia się na umowiony termin wizyty i nie odwołania wizyty bądź przełożenia zarezerwowanej wizyty minimum 24 godziny przed zaplanowanym terminem, z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu:
· Bony podarunkowe do 300 zł występują w formie zaproszenia w ręcznie zalakowanej kopercie.
· Istnieje możliwość dokupienia kartonika z zawartością w cenie 35zł (ręcznik, mini produkt, próbka - wg dostępności)
· Bony podarunkowe od 300zł do 499zł pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe z firmowym ręczniczkiem, dołączamy w prezencie jedną próbkę kosmetyku Yasumi 2ml, jeden mini produkt i czekoladkę ( w zależności od dostępności).
· Do bonów podarunkowych od wartości od 500zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek, jeden mini produkt, szyszkę, czekoladkę i próbkę - według dostępności
· Do bonów podarunkowych od wartości od 1000zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek ,dwa mini produkty , szyszkę, próbkę czekoladkę według dostępności
· Do bonów podarunkowych od wartości powyżej 1000zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek mini produkt Yasumi według dostępności i produkt pełnowartościowy -wg dostępności
· Do bonów podarunkowych powyżej 1500zł dodatki dobierane są indywidualnie przez obsługę recepcji.
1 17. W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager Instytutu.
1 18. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
1 19. Ochrona danych osobowych:
· Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
· Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
· Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szalt Szałkowski Tomasz i Joanna z siedzibą w Libiążu ul. Szybowcowa 1A,nip: 628-161-04-24
· Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
· Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
· Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Zadatek na zabieg
W związku z potrzebą zapewnienia Państwu najwyższej jakości obsługi i zwiększenia ilości dostępnych terminów rezerwacji, wprowadziliśmy do naszego Instytutu system zadatkowy, który stanowi potwierdzenie wizyty. Wielu klientów mimo potwierdzenia terminu nie stawia się na umówione wizyty – co powoduje niepotrzebne blokowanie terminów.
Regulamin
- Zadatek pobierany jest na rzecz wykonanego zabiegu.
- Zadatek pobierany jest w wybrane dni o największym obłożeniu w Instytutucie, które ustala manager SPA, a także każdorazowo w przypadku wizyty trwającej 2h oraz dłuższej.
- W przypadku rezerwacji wizyt w terminie określonym w punkcie 2 wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości usługi. Kwota zadatku będzie odjęta przy płatności za usługę. Niektóre usługi tj. pakiety zabiegowe wymagają zadatku w wysokości 100% wartości pakietu.
- Zadatek należy wpłacić w terminie 24h od dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Brak wpłaty zadatku oznacza rezygnację z usługi.
- Opłata może być uiszczona w recepcji Instytutu
- W przypadku posiadania bonu podarunkowego kwotowego lub na konkretny zabieg, podczas rezerwacji, zadatek zostaje automatycznie pobrany z bonu, o czym informuje pracownik Instytutu.
- O konieczności wpłaty zadatku podczas rezerwacji telefonicznej informuje pracownik Instytutu.
- W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia wizyty drogą mailową (oswiecim@yasumi.pl) minimum 4 dni przed zaplanowanym terminem, zadatek przepada, a w przypadku posiadania bonu podarunkowego wartość bonu zostaje pomniejszona o kwotę zadatku.
- W przypadku przełożenia lub odwołania wizyty co najmniej 4 dni przed planowaną wizytą zadatek jest zwracany w sposób, w jaki wpłynął (gotówka, karta, przelew, pobranie z bonu) lub pozostaje do wykorzystania na poczet innych zabiegów (do indywidualnej decyzji klienta). W celu anulowania rezerwacji, należy w mailu (oswiecim@yasumi.pl) podać termin rezerwacji oraz nazwisko klienta. Zadatek zostanie zwrócony do 72h od zgłoszenia anulacji lub zmiany terminu wizyty.
Konto bankowe
W tytule prosimy wpisać nazwisko, na jakie dokonana jest rezerwacja oraz termin wizyty.